Legitymacje dla uczniów
Oficjalny Internetowy System Zamawiania e-Legitymacji Szkolnych.

 
Strona główna
Logowanie
Rejestracja
Jak zamawiać
Dostawa
Koszty - Cennik
Regulamin
Reklamacje
Polityka Prywatności
Kontakt

Uwaga!

W przypadku budżetowych placówek oświatowych stosujemy preferencyjne warunki płatności, tzn. wysyłamy zamówione legitymacje, do przesyłki dołączamy fakturę z opóźnionym terminem płatności, na podstawie której należy dokonać płatności przelewem w terminie i na konto wskazane na ww. fakturze.

Pozostali klienci 100% przedpłata.


Wszystkie informacje o złożonych zamówieniach dostępne są w "historii zamówień" po zalogowaniu się.


Informujemy, że zamówienia złożone na e-legitymacje szkolne przez osoby fizyczne nie nie będą realizowane, zgodnie z regulaminem systemu.


Masz pytanie? Zadzwoń na nr 32 2332337 lub wyślij e-mail.

 

Jak zamawiać e-legitymacje szkolne dla uczniów?

W związku z centralizacją podatku VAT, jeżeli "NABYWCA" jest inny niż "ODBIORCA" to w takim przypadku "DANE NABYWCY" wpisz do rubryki "Uwagi" (to ostatnia rubryka w "Danych placówki"). Domyślnie "Dane odbiorcy" i "Dane dostawy" to Nazwa szkoły. Jeżeli ma być inaczej, wpisz to również do ostatniej rubryki na uwagi.

Przypominamy Państwu, że każda szkoła powinna prowadzić rejestr wydanych legitymacji


 Jak złożyć zamówienie na e-legitymację szkolną? - krok po kroku. 

1. Aby prawidłowo korzystać z systemu www.legitymacje.szkolne.edu.pl, musisz zarejestrować szkołę używając przycisku "Rejestracja". W tym celu dokładnie wypełnij i zatwierdź formularz rejestracyjny naciskając przycisk "Zarejestruj szkołę".
Nie przekraczaj 30 znaków w jednej linii nazwy szkoły. Uwaga! Podane tutaj dane szkoły zostaną wydrukowane na zamówionych e-legitymacjach. Nie powtarzaj nazwy szkoły z pierwszej linii w drugiej linii. Przy długiej nazwie szkoły staraj się podzielić nazwę pomiędzy wszystkie linie nazwy. W rubryce telefon i mail podaj właściwego maila i aktualny telefon pod którym będziemy mogli się z Tobą skontaktować w razie pytań z naszej strony dotyczących Twojego zamówienia.


  

2. Po naciśnięciu przycisku "Zarejestruj szkołę", nasz system wyśle do Ciebie maila na adres podany w formularzu rejestracyjnym. Aby dokonać aktywacji konta szkoły, kliknij w przesłany w mailu link aktywujący.
Uwaga!, jeżeli nie otrzymałeś maila z linkiem aktywacyjnym sprawdź czy mail z linkiem aktywacyjnym nie trafił do folderu SPAM, a jeżeli tam go nie ma to skontaktuj się z nami telefonicznie w celu dokonania telefonicznej aktywacji konta szkoły.


 

3. Po dokonaniu aktywacji, zaloguj się używając przycisku "Logowanie". 

  

4. Teraz popraw i zatwierdź prawidłowość danych szkoły/placówki naciskając guzik "Zatwierdź dane i przejdź dalej".
Szkoła podana w formularzu rejestracyjnym jest dla nas domyślnie nabywcą i odbiorcą. W związku z tzw. z centralizacją podatku VAT, jeżeli nabywca jest inny niż odbiorca to w takim przypadku dane nabywcy (czyli płatnika, np. gminy), proszę podać w ostatniej (dodatkowej) rubryce na uwagi. Dotyczy to wyłącznie szkół/placówek objętych centralizacją VAT. 

  

5. Teraz dokonaj wyboru rodzaju zamówienia.
W związku z tym, że druk e-legitymacji możliwy jest aktualnie na trzech różnych rodzajach kart plastikowych, aby kontynuować musisz teraz dokonać wyboru na jakich kartach mają zostać wydrukowane legitymacje, które chcesz zmówić.
W każdym przypadku istnieje również możliwość zamówienia hologramów potrzebnych do przedłużenia ważności legitymacji na kolejny rok (dotyczy to legitymacji wydrukowanych w latach wcześniejszych).
Można również zamówić tylko hologramy.
W bieżącym roku sprzedajemy hologramy przedłużające ważność legitymacji do przyszłego roku.
 

 

6. Teraz znajdujesz się w koszyku zamawiania legitymacji i hologramów. Aby dodać ucznia, naciśnij przycisk "Dodaj ucznia" i przejdź do okienka dodawania uczniów postępując dalej zgodnie z opisem i podanymi instrukcjami.
Kiedy dodasz wszystkich uczniów dla których zamawiasz legitymacje, aby dodać do zamówienia hologramy wpisz zamawianą ilość hologramów do rubryki "Ilość hologramów" a następnie naciśnij przycisk "Zatwierdź ilość hologramów".
Jeżeli dodano już wszystkich uczniów i zatwierdzono zamawianą ilość hologramów naciśnij przycisk "Zakończ zamówienie" aby przejść do podsumowania zamówienia.
 

 

7. Na poniższych obrazkach pokazano jak dodać do zamówienia dane ucznia.
Proszę w pierwszej kolejność wypełnić formularz z danymi ucznia a naciskając przycisk "Następny  krok" przejść do kolejnego kroku i wybrać sposób w jaki zostanie przekazane zdjęcie ucznia. Zdjęcie można przekazać elektronicznie, ale można też przykleić w tradycyjny sposób do wydrukowanego wniosku, który zostanie wygenerowany przez nasz system po zakończeniu składania zamówienia. Teraz naciśnij przycisk "Następny krok" aby przejść dalej.


 

8. Teraz dodaj zdjęcie ucznia - W przypadku gdy wybrano przyklejenie zdjęcia do wniosku w tradycyjny sposób proszę pominąć pkt. 8 instrukcji i od razu przejść do pkt. 9.
Punkt 8. dotyczy wyłącznie dodawania zdjęcia ucznia w formie elektronicznej.

!!! Uwaga

Wymiary zdjęcia w formie elektronicznej nie mogą być mniejsze niż:
708 pixeli (szerokość)
885 pixeli (wysokość).

Mniejszego zdjęcia system nie przyjmie.
Jest to niezbędne w razie chęci kontynuowania.

Jeżeli nie masz zdjęcia w podanych wymiarach,
załaduj większe zdjęcie, jednak system może przyciąć je w sposób nieprawidłowy!

Pamiętaj, że to musi być zdjęcie kolorowe, takie jak do dowodu osobistego.

Możliwe typy plików to JPG i JPEG. 

Teraz naciśnij przycisk "Wybierz plik" i wybierz plik zdjęcia z Twojego komputera zgodny z zamieszczoną powyżej instrukcją dotyczącą rozmiaru dodawanego zdjęcia. Następnie naciśnij przycisk "Dodaj zdjęcie".

Jeżeli teraz na ekranie widzisz podgląd Twojego zdjęcia to znaczy, że wszystko poszło tak jak trzeba. Podgląd zdjęcia pokazuje jak zdjęcie zostanie wydrukowane na legitymacji, jeżeli zdjęcie jest np. nie prawidło skadrowane postaraj się je poprawić i ponownie przeprowadzić procedurę dodawania zdjęcia. Jeżeli nie widzisz zdjęcia a np. pojawił się komunikat "Plik ma zbyt małe wymiary" tzn., że dodawane zdjęcie nie spełnia wymagań naszego systemu, opisanych nad przyciskiem "Wybierz plik". Jeżeli uznasz, że wszystko jest w porządku naciśnij guzik "Następny krok". 

  

9. Teraz jesteś ponownie w koszyku zamawiania legitymacji i hologramów. Jeżeli dodałeś już wszystkich uczniów, sprawdź teraz dokładnie poprawność imion i nazwisk uczniów dla których zamawiasz legitymacje i naciśnij przycisk "Zakończ zamówienie".

  

10. Teraz sfinalizuj zamówienie, wybierz sposób dostawy, zaakceptuj wymagane regulaminy i naciśnij przycisk "Potwierdzam zakup".

  

  

11. W kolejnym kroku pobierz i wydrukuj wygenerowane wnioski oraz zamówienie/jednorazową umowę przetwarzania danych osobowych. Po wydrukowaniu zamówienia podpisz je i opieczętuj pieczęcią szkoły.

Bardzo Prosimy:

  • o przesłanie zamówienia zbiorczego razem z wnioskami o wyd. legitymacji,
  • o podpisane i opieczętowane zamówienia zbiorczego i wniosków o wyd. legitymacji,
  • o wydrukowane wniosków jednostronnie - wnioski wydrukowane dwustronnie utrudniają nam pracę,
  • o wydrukowanie i przesłanie również anulowanych wniosków z adnotacją, że są one anulowane,
  • aby wszystkie zdjęcia na wnioskach były kolorowe (nie sepia, nie czarnobiałe),
  • aby wszystkie wnioski były potwierdzone podpisem przedstawiciela szkoły,
  • aby wnioski lub zdjęcia nie były pogięte, zapaćkane lub zalane,
  • żeby wszystkie zdjęcia były czyste, czytelne, nie podrapane etc.,
  • żeby w przypadku złożenia kilku zamówień, w celu obniżenia kosztów przesłać je razem, jedną przesyłką i żeby do każdego zamówienia w przesyłce były wszystkie wnioski o wyd. legitymacji (wnioski anulowane też proszę przesłać, ale z adnotacją, że ten wniosek jest anulowany) oraz koniecznie wszystkie zamówienia zbiorcze.

 

 

  

12. Na wydrukowanych wnioskach należy przykleić kolorowe zdjęcia wszystkich uczniów (jeżeli wcześniej nie dodano ich elektronicznie). Zdjęcia dobrze jest podpisać na odwrocie na wypadek gdyby odkleiły się od wniosku. Każdy wniosek należy potwierdzić podpisem i pieczęcią przedstawiciela placówki.  
Zdjęcia dodane w formie elektronicznej będą już widoczne na wydrukowanych wnioskach i nie trzeba ich przyklejać.

   

13. Podpisane i opieczętowane wnioski oraz zamówienie zbiorcze zapakuj do koperty i wyślij listem poleconym na nasz adres: Micromedia, 41-800 Zabrze, ul. Wolności 380 lok. 6. Po otrzymaniu gotowych legitymacji, dokonaj płatności przelewem na nasz rachunek bankowy na podstawie otrzymanej faktury (dotyczy tylko budżetowych placówek oświatowych - pozostali klienci 100% przedpłata).

Czas realizacji zamówienia - do 7 do 14 dni roboczych od dnia otrzymania kompletu dokumentów.

W razie pytań i wątpliwości związanych z procesem zamawiania e-legitymacji dzwoń do nas pod numer 322 332 337.

 
Legitymacje.szkolne.edu.pl | 41-800 Zabrze | ul. Wolności 380/6
tel. 322 332 337 | faks 322 791 842 | email: kontakt@legitymacje.szkolne.edu.pl
Polecamy:  System wewnętrznego sprawdzenia łączy  System zarządzania dokumentami  Generowanie tekstu dla wyszukiwarki  Łukasz - prośba o wsparcie 1%