Legitymacje dla uczniów
Oficjalny Internetowy System Zamawiania e-Legitymacji Szkolnych.

 
Strona główna
Logowanie
Rejestracja
Jak zamawiać
Dostawa
Koszty - Cennik
Regulamin
Reklamacje
Polityka Prywatności
Kontakt

Uwaga!

W przypadku budżetowych placówek oświatowych stosujemy preferencyjne warunki płatności, tzn. wysyłamy zamówione legitymacje, do przesyłki dołączamy fakturę z opóźnionym terminem płatności, na podstawie której należy dokonać płatności przelewem w terminie i na konto wskazane na ww. fakturze.

Pozostali klienci 100% przedpłata.


Wszystkie informacje o złożonych zamówieniach dostępne są w "historii zamówień" po zalogowaniu się.


Informujemy, że zamówienia złożone na e-legitymacje szkolne przez osoby fizyczne nie nie będą realizowane, zgodnie z regulaminem systemu.


Masz pytanie? Zadzwoń na nr 32 2332337 lub wyślij e-mail.

 

REKLAMACJA

PODSTAWA REKLAMACJI
Podstawą do reklamacji jest wystapienie widocznych wad druku kart plastikowych - tylko karty odbiegające od standardów jakościowych druku kart plastikowych metodą sublimacyjną - wydruk kolorowy i termotransferową - wydruk monochromatyczny oraz niezgodności danych ze złożonymi przez zamawiającego wnioskami o wydrukowanie legitymacji. 


Za błędy popełnione przez zamawiającego polegające na nieprawidłowym podaniu danych potrzebnych do wyprodukowania legitymacji nauczycielskich Sprzedawca nie odpowiada!



MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA REKLAMACJI

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:

  • pisemnie na adres: ul. Wolności 380/6, 41-800 Zabrze;
  • faksem na numer: 322 791 842.
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@legitymacje.szkolne.edu.pl.



OPIS REKLAMACJI

Przy składaniu roszczeń reklamacyjnych należy podać w opisie reklamacji poniższe informacje:

  1. informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia niezgodności;
  2. żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży;
  3. dane kontaktowe składającego reklamację.



DOSTARCZENIE REKLAMOWANEGO PRODUKTU

W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na adres ul. Wolności 380/6, 41-800 Zabrze. 


ODPOWIEDŹ SPRZEDAWCY

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

 
Legitymacje.szkolne.edu.pl | 41-800 Zabrze | ul. Wolności 380/6
tel. 322 332 337 | faks 322 791 842 | email: kontakt@legitymacje.szkolne.edu.pl
Polecamy:  System wewnętrznego sprawdzenia łączy  System zarządzania dokumentami  Generowanie tekstu dla wyszukiwarki  Łukasz - prośba o wsparcie 1%